سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی کسب و کارهای اینترنتی

روغن صنعتی به طیف وسیعی از محصولات صنعتی اطلاق می شود که شامل انواع روان کننده ها می شود و به طور کلی روغن صنعتی نوعی روغن است که دارای مصارف صنعتی است که بسته به کاربرد آن دارای خواص فیزیکی و شیمیایی متفاوتی می باشد. در این مقاله به معرفی انواع روغن های صنعتی می پردازیم. برای اطلاع از آدرس شرکت توتال فرانسه در ایران روی لینک کلیک کنید.


انواع روغن های صنعتی را بشناسید:


روغن دنده صنعتی


روغن توربین


روغن ترانسفورماتور


روغن های گردشی و هیدرولیک


روان کننده برای عملیات ماشینکاری و برش


روغن های صنعت نساجی


روغن های کمپرسور


روغن دیزل ژنراتور


نفت ماشین آلات سنگین (کشاورزی، راهسازی، معدن و ...)


روغن های محافظ


روغن های انتقال حرارت


روغن دنده صنعتی


روغن ها و روان کننده های گیربکس های صنعتی با خواص کاهش دهنده فشار (EP) در گیربکس های دستگاه های مختلف صنعتی در صنایع فولاد، سیمان، لاستیک، کاغذ و انرژی استفاده می شود.


روغن های توربین:


نوعی روغن صنعتی است که دارای خواص روانکاری ایده آل در توربین های گاز، آب و بخار با جداسازی عالی هوا از نفت و آب از نفت است.


روغن ترانسفورماتور:


دارای پایه معدنی با خاصیت عایق الکتریکی است و در ترانسفورماتورهای توان بالا عملیات روانکاری، پایداری حرارتی ایده آل، گوگرد بدون اکسیداسیون و خوردگی، تبرید، جذب گازهای حاصل از تخلیه الکتریکی، ولتاژ شکست بالا، عمر طولانی و … را تسهیل می کند. است.


روغن های گردشی و هیدرولیک:


این روغن ها با پایداری حرارتی عالی برای ماشین های صنعتی با سیستم های دوار و هیدرولیک، یاتاقان ها، چرخ دنده ها، سیستم های چرخ دنده، موتورهای الکتروپمپ، پرس های سبک و سنگین، ماشین های نساجی و هر ابزار مناسب برای روغن ها می باشد. و آنتی اکسیدان).


ماشینکاری و برش روغن های عملیاتی (روغن های محلول):


این روغن ها دارای خواصی مانند حلالیت کامل در آب، ضد سایش، ضد زنگ، ضد خوردگی، ضد باکتری بوده و به راحتی با آب به صورت محلول شیری رنگ در می آید و علاوه بر روان کنندگی مطلوب، سطوح را نیز خنک می کند که در سطح وسیعی وجود دارد. در عملیات های مختلف ماشینکاری، حفاری، حفاری، برش، تراشکاری، فرزکاری و غیره استفاده می شود.


روغن های صنعت نساجی:


این محصولات با خاصیت روان کنندگی و خنک کنندگی از الکتریسیته ساکن در ماشین های نساجی جلوگیری می کنند و در روغن کاری سوزن در چرخ خیاطی های دایره ای و اتوماتیک، کشش الیاف و تولید پارچه کاربرد فراوانی دارند و قابلیت شستشوی بسیار خوبی با آب و بدون لک بر روی پارچه های نخی و نخی دارند. مصنوعی اجازه می دهد تا عملیات دوخت.


روغن های کمپرسور:


این محصولات دارای خواصی مانند مقاومت در برابر اکسیداسیون بالا، ضد خوردگی، ضد خوردگی، ضد سایش، اثر کاهنده فشار (EP) با شاخص ویسکوزیته بالا و چسبندگی در سیلندرهای پیستونی رفت و برگشتی، کمپرسورهای رفت و برگشتی و تجهیزات می باشند.


روغن دیزل ژنراتور: این محصول با خاصیت روان کنندگی و خنک کنندگی عالی برای دیزل ژنراتورهای صنعتی و موتورهای دیزل سبک ایده آل است.


روغن های چند منظوره برای ماشین آلات کشاورزی و سنگین:


این محصولات با پایداری عالی، خواص ضد سایش، ضد خوردگی و ضد خوردگی و با شاخص ویسکوزیته بالا و نقطه ریزش کم به عنوان روغن موتور هیدرولیک و روغن گیربکس برای انواع تراکتور، کمباین و سایر بخش های کشاورزی و راهسازی و معدنی. ماشین آلات مورد استفاده قرار داده شده است.


روغن های محافظ:


این محصولات با خاصیت محافظت از قطعات فلزی و سطوح داخلی موتورهای بنزینی و دیزلی در حمل و نقل دریایی کاربرد دارند.


روغن های انتقال حرارت:


این محصولات با خواص ضد خوردگی و ضد خوردگی عالی و پایداری به طور گسترده برای عملیات انتقال حرارت، شستشوی سیستم های انتقال حرارت، آبکاری و عملیات حرارتی سرد و گرم فلزات استفاده می شود.