سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی کسب و کارهای اینترنتی

نظر

آیا تا به حال به جادوی رنگ ها فکر کرده اید؟ رنگ ها می توانند به روشی عجیب به زیباتر شدن پوشش ما کمک کنند. اما گاهی برخی از رنگ ها فراموش می شوند و مردم کمتر به دنبال آن ها می گردند. برای خرید لباس زنانه برند کلینز روی لینک کلیک کنید.

سبز یکی از رنگ‌های شاداب و زنده است که می‌تواند لباس‌های شما را زیباتر کند و روحیه شما را نیز زیباتر کند. انتخاب رنگ سبز به عنوان رنگ مکمل و تطبیق آن با لباس می تواند نشاط و شادابی را در شما ایجاد کند. مانتو سبز را با چه رنگی شال، روسری، کیف و کفش ست کنیم؟

رنگ سبز

رنگ سبز نیز مانند سایر رنگ ها دارای نوارهای رنگی متفاوتی است و می توانید رنگ های مختلف را با نوارهای مختلف سبز ترکیب کرده و روی جلد خود از آن استفاده کنید. در ادامه توضیح خواهیم داد که کت سبز را با چه رنگ هایی می توان ترکیب کرد.


 شنل سبز تیره در کنار رنگ قهوه ای

با استفاده از ترکیب سبز تیره و قهوه ای می توانید پوششی ایده آل و شیک برای خود بسازید. به عنوان مثال، می‌توانید یک کت سبز تیره را با کفش‌های قهوه‌ای خود ست کنید یا از یک اکسسوری قهوه‌ای مانند کیف چرمی در کنار شال و روسری قهوه‌ای استفاده کنید.


شنل سبز تیره در کنار رنگ قهوه ای


مانتو سبز روشن در کنار رنگ زرد روشن

یکی از رنگ های روشن و شاد دیگر زرد است که ترکیب آن با سبز ترکیب بسیار مناسبی را ایجاد می کند. با استفاده از این دو رنگ در کنار هم احساس شادی را در خود چند برابر می کنید و همچنین خود را جذاب تر از قبل می کنید.


البته ناگفته نماند که قرار دادن رنگ سبز تیره در کنار زرد خردلی نیز ترکیبی فوق العاده شیک و کلاسیک را ایجاد می کند که مناسب خانم هایی است که دوست دارند در مهمانی ها بدرخشند. به عنوان مثال، پوشیدن کت سبز تیره در کنار شال و روسری به رنگ خردلی می تواند این استایل را بسیار شیک و ایده آل نشان دهد.


مانتو سبز روشن در کنار رنگ زرد روشن

 ست کردن کت سبز با رنگ نارنجی

رنگ نارنجی یکی از مکمل های قوی رنگ سبز است. به طور کلی می توانید انواع طیف رنگی نارنجی را با انواع طیف رنگ سبز ترکیب کنید و پوششی بسیار شاداب و زیبا برای خود بسازید. ترکیب این دو رنگ بسیار شیک و مجلل هم برای مهمانی ها و هم برای لباس های روزمره است که به خانم های جوان بسیار توصیه می شود.