سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی کسب و کارهای اینترنتی

در تابستان چه رنگ لباس بپوشیم ؟

 

سه ماه تابستان از جمله ماه های جذاب سال می باشند که می توانید به گردش و تفریح بپردازید. لذت انتخاب کردن رنگ های شاد و سرزنده برای لباس های تابستانی بسیار زیاد می باشد چرا که طیف رنگی این فصل سال بسیار زیاد و متنوع می باشد اما با تمام این صحبت ها باید بگوییم که باز هم هر رنگی برای روزهای گرم تابستانی مناسب نمی باشد. رنگ مناسب فصل تابستان کدام است؟ زرد، سبز، صورتی، مشکی، سورمه ای یا رنگ های دیگر؟!

درست است که گرمای تابستان آزار دهنده و خسته کننده می باشد اما اگر بدانید که برای این فصل سال بهتر است که چه رنگ هایی را در استایل روزانه خود مورد استفاده قرار دهید بدون شک دیگر تابستان برای شما فصل آزار دهنده و خسته کننده ای نخواهد بود.

رنگ مناسب لباس تابستانی

خانم ها همیشه بیشتر از آقایون دغدغه این را دارند که در روزهای گرم تابستان چه سبک لباس با چه تناژ رنگی را استفاده کنند به همین خاطر در زمان خرید مانتو، خرید دامن و بلوز زنانه بیشتر به سراغ رنگ های روشن می روند. خب، باید بگوییم که از میان رنگ های روشن هم نمی توان تمامی آن ها را برای روزهای تابستان مناسب دانست.

برخی دیگر هم با وجود اینکه می دانند با انتخاب پیراهن زنانه با رنگ تیره بیشتر در تابستان دچار گرما زدگی می شوند و باید شدت گرمای بیشتری را تحمل کنند باز هم به سراغ رنگ های تیره می روند.

این مسئله را در زمان آماده کردن استایل تابستانی خود در نظر داشته باشید که هر رنگی طبع خاص خود را دارا می باشد اما در یک دسته بندی کلی می توان رنگ ها را در دو طیف گرم و سرد دسته بندی کرد. رنگ هایی همچون: قرمز، زرد و نارنجی که سه رنگ اصلی در میان رنگ ها می باشند در مجموعه رنگ های گرم قرار دارند و سایر رنگ های مجموعه گرم از ترکیب این سه رنگ به وجود می آیند.

در نقطه مقابل رنگ های گرم برخی از رنگ ها هستند که در مجموعه رنگ های سرد شناخته شده اند. رنگ آبی و سبز جزء رنگ های سرد می باشند. 

بنابراین با توجه به آشنایی رنگ های سرد و گرم پیشنهادی که ما به شما دوستان عزیز داریم این است که اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که زیاد گرمایی هستید و از گرمای بیش از حد روزهای تابستان فراری می باشید در استایل و ست های خود رنگ های جیغ و تند را فراموش کنید یا کمتر از آن ها استفاده کنید.

 

آیا رنگ‌های خنثی برای پوشش تابستانی مناسب اند؟

در متن بالا اشاره کردیم که به چه رنگ هایی رنگ گرم و به چه رنگ هایی رنگ سرد گفته می شود. اما سوالی که ممکن است برای بیشتر شما دوستان که دوست دارید در تابستان هم خوش تیپ و شیک پوش باشید مطرح شود این است که آیا برای خرید مانتو نخی تابستانی و خرید دامن تابستانی می توان از رنگ های خنثی هم استفاده کرد یا خیر؟!

باید بگوییم که رنگ های خنثی به رنگ هایی بین رنگ سرد و گرم گفته می شودکه به راحتی می توانید آن ها را با هر دو دسته این رنگ ها( سرد و گرم) ست کنید.

انتخاب و استفاده از رنگ های خنثی در لباس های تابستانی باعث می شود که استایل و تیپ شما بیشتر به چشم آید. پیشنهاد ما این است که بیشتر از رنگ های خنثی با ترکیب رنگ های گرم ملایم همچون صورتی یا نارنجی استفاده کنید.

مثلا: می توانید مانتو تابستانی خود را سفید انتخاب کرده و برای ست کیف و کفشتان یا شال و وسری که مد نظر دارید رنگ نارنجی یا صورتی ملایم را انتخاب کنید که ترکیب جذاب و شادی دارند.

 

بهترین رنگ ها برای تابستان در حالت کلی

در کلی ترین حالت ممکن می توان گفت که رنگ های زیر برای فصل تابستان مناسب می باشند.

•بنفش 

• بنفش کمرنگ

• صورتی

• آبی آسمانی

• سبز نعنایی

• سبز ارتشی

• شیری

• شکلاتی

• زرد 

• قرمز گوجه ای

 

رنگ های تابستانی مناسب پوست های مختلف

قبل تر به این موضوع اشاره کرده ایم که تنوع رنگی در تابستان بسیار زیاد می باشد و همین مسئله هم باعث شده است که کمی انتخاب مانتو، شال و حتی خرید کیف زنانه برای اغلب خانم ها کمی سخت و دشوار شود.

برای اینکه بهتر متوجه این مسئله شوید که رنگ مناسب لباس تابستانی کدام است؟ بهتر است با توجه به رنگ پوست، مو، چشم ها و خلق و خوی خود تصمیم گیری کرده و رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید.

خیلی از ما به طور دقیق نمی دانیم که دارای چه رنگ پوستی می باشیم. برای اینکه متوجه شوید که پوست شما گرم است یا سرد و یا خنثی می توانید کارهای زیر را انجام دهید.

•به رگ دست خود نگاه کنید اگر رگ دست شما بنفش یا آبی رنگ باشد شما دارای پوست سرد می باشید.

•اما اگر رگ دست شما سبز رنگ است دارای پوست گرم می باشید.

•چنانچه رگ به رنگ آبی و سبز نمایان باشد شما شخصی با رنگ پوست خنثی می باشید.

 

رنگ های تابستانه مناسب پوست سرد 

افرادی که دارای پوست سرد می باشند می توانند در استایل تابستانی خود از رنگ های زیر استفاده کنند.

1.صورتی

2. زمردی 

3. بنفش خالص 

4.آبی یخی

 

رنگ های تابستانه مناسب پوست گرم

1.عسلی

2. زیتونی

رنگ های تابستانی مناسب پوست خنثی

این دسته از افراد بسیار خوش شانس می باشند چرا که می توانند هم از رنگ های سرد وهم از رنگ های گرم در استایل تابستانی خود استفاده کنند.

 

سوالات مربوط : 

1.در استایل های تابستانی تا چه اندازه می توان از رنگ های گرم استفاده کرد؟

رنگ هایی همچون قرمز، نارنجی و زرد که در دسته بندی رنگ های گرم قرار دارند به شما احساس نشاط و گرما انتقال می دهند بنابراین بهتر است که سعی کنید از این رنگ ها در استایل تابستانی خود کمتر استفاده کنید و یا از تناژهای ملایم آن ها استفاده کنید.

 

2.انتخاب و استفاده از رنگ های تیره برای تابستان انتخاب مناسبی است؟

استفاده از رنگ های تیره در تابستان مخصوصا رنگ مشکی باعث جذب شدن بیشتر گرما می شود. رنگ های تیره بازتاب کمی دارند و با تابش نور خورشید انرژی را در خود ذخیره می کنند. بنابراین نمی توانند گزینه چندان مناسبی برای روزهای گرم تابستان باشند.

 

3.پوشیدن لباس های رنگ روشن در تابستان چه تاثیری روی پوست دارند؟

پوشیدن لباس های رنگ روشن سبب تنفس و طراوت پوست شده و حس خنکی ایجاد می کند.